Бізнес ідея – відкриваємо стейк хаус

стейк хаус

Стейк хаус (steak house або навіть steakhouse) – це заклад громадського харчування (ресторан, паб або кафе) спеціалізується на приготуванні м’ясних і рибних стейків.
Стейк – це цілісний шматок м’яса, що не піддавався механічній обробці, який посипають спеціями і готують в різних режимах в залежності від необхідного ступеня підсмажування м’яса: Rare, Medium Rare, Medium, Medium Well, Well Done.

Сфера ресторанного бізнесу стрімко розвивається і підприємці шукають нові цікаві формати для відкриття своїх закладів харчування. Стейки прийшли до нас із США, де вони стали популярними, а й у нас в країні вони вже зайняли своє почесне місце на ринку громадського харчування. Подібний ресторан це брутальний дизайн інтер’єру, смачне і грамотно приготоване м’ясо, асортимент напоїв і приємна атмосфера всередині закладу.

У цій статті ми розберемося, як відкрити стейк хаус і почати на цьому заробляти.
Вдале розташування відіграє важливу роль для популяризації вашого закладу, тому варто вибирати приміщення, які відповідають декільком параметрам.

  • Висока прохідність людей.
  • Зручний під’їзд, як на особистому, так і на громадському транспорті.
  • Відсутність прямих конкурентів поблизу.
  • Наявність цільової аудиторії: молоді люди, офісні працівники, нові житлові квартали в вашому місті.
  • Наявність комунікацій: електрика, вода, вентиляція, опалення.
  • Можливість повісити вивіски на лицьову сторону вулиці.

Тут скоріше потрібно шукати компроміс ціна / якість. Звичайно, можна зняти приміщення і в центрі але потягнете ви оренду і чи буде ваш бізнес рентабельним – це вже питання. Краще орендувати приміщення на жвавих вулицях і залучати клієнтів за допомогою реклами, про яку ми поговоримо трохи нижче.
Після того, як ви знайдете приміщення, вам потрібно буде провести ремонт і створити затишний інтер’єр. Ще до початку ремонтних робіт вивчіть всі вимоги СЕС і пожежної служби і врахуйте їх у своєму проекті. Якщо цього не зробити то вас чекають втрата грошей і часу, так як в будь-якому випадку потрібно буде переробляти.

стейк

Дизайн інтер’єру зазвичай роблять за допомогою комбінації дерева, шкіри і мінімалістичної обробки самого приміщення. Ви можете подивитися варіанти дизайну різних стейк-хаусів і створити щось своє.
Якщо у вас виникнуть складності з оформленням документів, то краще за все звернутися до досвідченого юриста у вашому місті.

Меню складають разом з шеф-кухарем вашого закладу.

Що в нього входить:

  • М’ясні стейки. Американські рецепти: Рибай, сірлойн, ти-бон, клаб стейк, Портерхауз і інші.
  • Європейська рецептура: філе міньйон, ром стейк, Торнедос і Шатобріан.
  • Рибні стейки.
  • Бургери і сандвічі.
  • Рибні страви і морепродукти.
  • Свіжі салати.
  • Курячі страви, суп.
  • Карпаччо, біфштекси, бекон і ковбаски, картопля, соуси і хлібний кошик.
  • Карта напоїв.

М’ясо – швидко псується, вимагає наявності вміння його приготувати. Навіть незначне відхилення від технології приготування страви, може його зіпсувати, а від цього залежить репутація вашого стейк-хауса. Готують м’ясо при температурі 380 ° С. Саме така температура, дозволяє зберегти в м’ясі всі корисні властивості і створити смачну скоринку. Наприклад, стейк-Рибай має готуватися 5 – 10 хвилин, а для м’яса яловичини досить буде декількох хвилин.

бізнес ідеї

Стейки за ступенем прожарювання і рівню температури всередині м’ясного шматка: 50 ° C – Rare, 55 ° C – Medium Rare, 60 ° C – Medium, 65 ° C – Medium Well, 70 ° C – Well Done.

Устаткування

Запускаючи бізнес в форматі стейк-хауса, вам потрібно буде закупити все необхідне обладнання, яке поділяють на кілька груп.

  • Меблі: столи, стільці, барну стійку, вішалки для верхнього одягу, столи і робочі поверхні на кухню.
  • Відра і сантехніка для кухні та санвузлів.
  • Посуд: тарілки, каструлі, ємності для зберігання, ножі, виделки та інше.
  • Техніка на кухню: професійний гриль, холодильне обладнання, духова шафа і варильна поверхня, чайник, кавоварка, холодильне обладнання.
  • Робочий одяг для персоналу.

Частину обладнання можна знайти і в б / у стані, але професійний гриль рекомендуємо брати новий.

Постачальники сировини

Знайти стабільних постачальників м’ясної продукції у нас в країні не так вже й легко. Ви повинні бути впевнені в якості та свіжості продукту, адже від цього будуть залежати смакові характеристики приготованих стейків, як наслідок і репутація вашого закладу. Знайдіть декількох постачальників, можна безпосередньо шукати на фермах, щоб убезпечити свій бізнес при появі збоїв в поставках у одного з них.

ресторанний бізнес

Частина підприємців воліє купувати яловичину закордоном (з США, Австралії, Нової Зеландії або Аргентини), мотивуючи тим, що у нас в країні немає якісного м’яса для стейків.

Термін зберігання свіжої яловичини, баранини, свинини в холодильнику 3-5 днів, а в морозильній камері 6 – 12 місяців. Як правило, стеки готують зі свіжого м’яса, заморожене використовується для готування суміжних страв.

Закуповувати овочі можна також через посередників або ж безпосередньо на продуктових ринках.

Персонал

Дуже важливий момент – це вибір кваліфікованого персоналу для вашого закладу харчування. Знайти кухаря, який вміє правильно готувати стейки не просто. Намагайтеся брати людей з досвідом роботи і тестуйте їх вміння, перед тим як видавати готовий продукт для клієнта. Намагайтеся підібрати кухарів, для яких стейк – це мистецтво і вони готові постійно опрацьовувати нову рецептуру, в тому числі і фірмові соуси.

Додатково потрібні будуть офіціанти і бармен. Бухгалтерію і охорону закладу можна віддати на аутсорс.

Реклама

З огляду на сучасні тенденції на рекламному ринку можна виділити кілька напрямки для реклами вашого закладу.

  • Помітна вивіска.
  • Реклама в інтернеті: сайт + контекстна реклама і сторінки в соціальних мережах.
  • Акції, знижки, бонуси.
  • Введення дитячого меню.
  • Оригінальний формат, наприклад, відкрита кухня, коли відвідувач бачить, як готується його стейк або ж презентація кімнати по сушці м’яса. Такі моменти люди фотографують і виставляють в соцмережах, відзначаючи і популяризуючи ваш заклад.

Відносно кімнати для сухого визрівання м’яса, з якого згодом готують дорогі стейки, тобто ряд кліматичних умов для організації оптимального мікроклімату. У таких кімнатах м’ясо підвішують або викладають на полиці. Саме приміщення повинне бути добре провітрюваним, а температуру витримують в діапазоні 2-4˚С. Вологість в такому приміщенні не нижче 85%. Термін зберігання м’яса в такому вигляді до 28 діб. За цей період м’ясо втрачає до 60% своєї ваги і зменшується в обсязі, при цьому воно набуває насиченого м’ясного смаку і приємний аромат.

Скільки коштує відкрити

Беручи до уваги все вищесказане, можна зробити висновок, що розрахунки бізнес плану в кожному окремому випадку будуть різними, спираючись на меню, вартість оренди у вас в регіоні, рівня купується обладнання та іншого.

Для відкриття невеликого закладу вам буде потрібно стартовий капітал від $ 30000. А для повноцінного ресторану від $ 80000 і вище.

Як бути з націнкою?

Розрахунок націнки на готові стейки роблять виходячи з вартості складових для його приготування. Так витрати на приготування повинні складати 30% – 35% від роздрібної ціни на дану страву. Націнка на напоях: 20% – 30%. Салати: 150% – 200%.

Окупність бізнесу становить 2 – 3 роки.

Відкрити стейк хаус – це цікава бізнес ідея в ніші закладів громадського харчування, яка може приносити високий і стабільний дохід для свого власника. Три складових успіху: вдале місце – смачні стейки приготовані досвідченим кухарем і високий сервіс обслуговування. Ну і звичайно ж адекватні ціни на страви.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *