Бізнес ідея – відкриття стейк-хауса

Сфера громадського харчування завжди приваблювала підприємців-початківців. Але в умовах великої конкуренції необхідно придумувати нові бізнес ідеї. Наприклад, відмінною ідеєю може стати відкриття так званого стейк-хауса.

По-перше, визначтеся з іміджем закладу. Це може бути «ковбойський» стейк-хаус в стилі Дикого Заходу. Для такого формату характерний суворий сільський інтер’єр,  застарілий образ з потертими стінами, дерев’яною підлогою і уживаними меблями. Другий варіант – «чиказький» стейк-хаус. Це більш дорогий заклад із солідним меблюванням під шкіру, елегантними білосніжними скатертинами на столах і банкетною атмосферою.

Меню закладу складається, виходячи з формату. Зрозуміло, що стейк – це шматок обсмаженого м’яса. Саме ця страва має бути в основі меню. Варіацій сьогодні дуже багато. Важливо запропонувати клієнтам максимально широкий вибір.

Штат персоналу підбирається строго під проект. Невеликому стейк-хаусу досить пари офіціантів, одного кухаря і одного бармена. Якщо масштаби закладу значні, то і кількість працівників потрібно, як мінімум, подвоїти.

Величина стартового капіталу починається від 20000 долл. Любителів якісного і смачного м’яса в нашій країні дуже багато, тому, якщо бізнес-план складений грамотно і цінова політика обрана вірно, то окупити витрати реально вже через 6-10 місяців роботи.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

One comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *