Бізнес ідея – школа танців

Однією з перспективних ідей для бізнесу сьогодні є власна танцювальна школа. Якщо ви обожнюєте танці, і шукаєте спосіб почати свою справу – цей варіант може стати вельми привабливим.

У порівнянні з іншими видами бізнесу, відкриття танцювальної школи вимагає відносно невеликих стартових вкладень, має непогану рентабельність і швидко окупається.

Як зі свого захоплення побудувати прибутковий бізнес?
Починаємо з того, що вибирати, який формат матиме танцювальна школа.

На сьогоднішній день найбільше користуються попитом дві концепції:

Перша – коли школа вузько спеціалізується на одному танцювальному напрямку. Наприклад, бальні танці, show dance. Під цей пріоритетний напрямок потрібен досвідчений професійний і, що важливо, стабільний викладацький склад. Така школа надає учням гарантії високого рівня танців через певний час, орієнтована на конкурсні виступи, видаються сертифікати, що дозволяють працювати в танцювальному середовищі.

Крім пріоритетного напряму тут можуть викладати і інші популярні види танців, але як другорядні і додаткові. Треба враховувати, що така вузькоспеціалізована школа буде охоплювати лише невеликий сегмент потенційних клієнтів. Однак і вартість 1 години занять в ній в 2 рази дорожче.

Друга – «масова» танцювальна школа, орієнтована на широке коло відвідувачів, охочих швидко навчитися танцювати «для себе». Дану концепцію можна втілити в будь-якому місці, навіть в невеликому містечку, адже саме тих, хто хоче просто красиво рухатися, заповнити свої вільні вечори приємним розвагою, підтягнути фігуру, завести нових друзів – абсолютна більшість.

Такий формат школи привабливий ще й тим, що не вимагає найму високооплачуваних викладачів по танцях. Година занять коштує від 30 до 1000 гривень. Під цей формат також підходять всі східні, клубні та вуличні танці, тобто танці для всіх.

Цільова аудиторія
Після того, як ви визначилися з концепцією школи, варто оцінити приблизний вік і розмір цільової аудиторії, тобто тих людей, які можуть стати потенційними клієнтами школи. Питання важливе, від нього буде залежати успіх чи провал бізнесу.

Наприклад, в тому районі, де ви збираєтеся відкрити школу танців, вже є діяча студія / студії з точно такими ж напрямами викладання. Ясно, що тут попит на ваші послуги буде низьким (вся цільова аудиторія вже знаходиться в надійних руках конкурентів). Як варіант, можна запропонувати абсолютно інші танцювальні напрямки (наприклад, танці для дітей, будь-яку іншу незайняту нішу), або вибрати територію, де конкуренції в даній сфері немає.

Якщо ви пропонуєте навчання клубним танцям, слід враховувати, що цільова аудиторія складатиметься в основному з молоді.

Соціальні танці привертають людей різного віку, і, мабуть, це саме найбільший напрямок, що охоплює найбільш платоспроможні верстви населення.

Бальні танці – елітний і дорогий напрямок, складний для широких мас і тому розраховувати на бум відвідуваності не доводиться.

Брейк-данс привертає хлопців. Стрип-пластика і pole dance – дівчат.

Приблизно як оціните свої перспективи і запитайте себе: «Хто і в якій, приблизно, кількості стане відвідувати мій заклад?» З відповіді на це питання, складається не тільки бізнес-план, а й продумується:

1. стиль оформлення залів,

2. час проведення занять,

3. вартість 1 заняття,

4. максимальна кількість групи.

Розташування школи
Тут потрібно враховувати три фактори:
Зручність для учнів: близькість до метро, зупинок наземного транспорту.

Враховуйте, що більшість ваших клієнтів – це люди які працюють або учні клієнти, які мають у своєму розпорядженні вільний час тільки вечорами і у вихідні. Кожен з них буде прагнути вибрати студію ближче до транспортних розв’язок.

Конкуренція. Спірний фактор, іноді навіть стимулювальний. Але, все ж, в загальному випадку, якщо ви не супер-креативність в питаннях само-просування і не збираєтеся навчати якимсь екзотичним танцям, то на наявність конкурентів варто звернути увагу. І, можливо, вибрати більш правильне розташування.
Велика прохідність. Можна вважати вигідним розташуванням школи на вулицях, де є великий пішохідний і автомобільний потік, і відвідувачів можна легко залучити зовнішньою рекламою.

Підбір педагогів
Класні викладачі – це половина успіху вашого бізнесу. До них люди потягнутися хоч на край світу. А сарафанне радіо стане найкращою рекламою для школи.

Далі складаємо бізнес-план, щоб прорахувати, які витрати мають бути, приблизно оцінити наскільки вигідним буде бізнес.
Найзагальніші пункти, які повинен включати ваш бізнес-план:
– Вартість оренди приміщення в місяць + комунальні послуги + оплата за телефон.
– Устаткування залу / залів (ремонт, кондиціонери, паркет, дзеркала, пілони, аудіо та відеоапаратура)
– Зарплата викладачів на місяць (зазвичай потрібно 5-6 кваліфікованих викладачів з погодинною оплатою)
– Реклама школи
– Зарплата прибиральниці і адміністратора
– Потенційне число учнів / кількість груп (з розрахунку по 10-15 чоловік)
– Приблизна кількість групових уроків в місяць / кількість індивідуальних занять в ранкові і денні години
– Вартість 1 заняття (групового та індивідуального)

Разом:
– Стартові вкладення
– Передбачуваний щомісячну витрату
– Передбачуваний щомісячний дохід
– Термін окупності бізнес ідеї

Зробіть три варіанти бізнес-плану: оптимістичний, песимістичний і оптимальний. Такий підхід послужить прекрасним фінансовим орієнтиром і дозволить, створюючи витрати за песимістичним варіантом, розгорнути свою справу з мінімумом вкладень, при цьому, прагнути до більш високим прорахованим результатам.

Де взяти приміщення?

Викупити відповідне приміщення і обладнати з нуля – варіант найбільш витратний. Не рекомендується на початковому етапі створення школи до тих пір, поки не буде з’ясована стабільність попиту на її послуги. Але, якщо в засобах ви не обмежені, то власне приміщення – великий плюс. Це стабільність, можливість планувати діяльність школи в довгостроковій перспективі, показник серйозності бізнесу для клієнта, можливість здавати приміщення в оренду в вільні години.
    Орендувати вже обладнане приміщення з наявністю необхідної інфраструктури (душі, туалети, роздягальні, кімната відпочинку). Орендувати приміщення потрібної площі, відремонтувати і обладнати його на власні кошти (дзеркала, підлогове покриття, вентиляція). Хороший варіант тільки при тривалому терміні оренди.

Не рекомендуємо орендувати приміщення в нижніх поверхах житлових будинків. На практиці мешканці бувають вельми незадоволені таким гучним сусідством.

Реклама
Як і в будь-якому бізнесі, неважливо розкручений він або новий, рекламою нехтувати ні в якому разі не можна. Щоб школа «ожила», про неї для початку, повинні дізнатися. Зробити це можна різними способами.

Зовнішня реклама – найбільш ефективний і недорогий спосіб привернути потенційних учнів.
В інтернеті це власний сайт студії і його просування в вашому регіоні по «танцювальним» запитам користувачів. Створення сайту школи на перших порах не обов’язково, а в довгостроковій перспективі – необхідно.
Реклама в соціальних мережах – один з найдешевших і ефективних способів заявити про себе. Це може бути публічна сторінка, група або інше спів-товариство, яке представляє школу. Спільнота в соціальних мережах, в деякій мірі, може замінити власний сайт. Тут ви можете рекламувати свої послуги і саму школу, надавати розклад занять і робити оголошення.
Контекстна реклама в пошукових системах і соціальних мережах – це платні рекламні оголошення, які показуються тільки зацікавленої в танцях аудиторії.
Поширення пост-матеріалів: оголошень, листівок в нічних клубах, школах, вузах.
Реклама в газетах, для невеликих міст і на місцевому радіо.
Проведення акцій зі знижками і безкоштовних уроків.

Ну і найголовніше – це створення позитивної, доброзичливої атмосфери, що дарує людям радість спілкування, адже саме за цим вони і прийдуть на танці. Продавайте не годинник і уроки, а здоров’я, веселощі і гарний настрій і тоді у вас все вийде!




[wpdreams_rpl]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Оцініть статтю)
Loading...

One comment

  • Александр

    В Киеве много школ танцев. Пол денс у меня в доме даже есть)) идея для бизнеса старая но может еще есть смысл этим заниматса. По поводу статьи, все очень хорошо написано, спасибо автору

    Відповіcти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *