Бізнес ідея – продаж шаурми

Думаєте який малий бізнес прибутковий? Шаурма – мабуть, одне з найбільш недорогих, смачних, ситних, тому і популярних, страв швидкого харчування. Відкриття бізнесу на продажу шаурми не вимагає великих інвестицій на старті, через гарний і стабільний попит подібні бізнес ідеї в Україні швидко окупаються, але ось рівень конкуренції тут досить високий.

Секрет успіху бізнесу на шаурмі – у використанні якісних і свіжих продуктів, власний рецепт, а також вдалому місці розташування торгової точки. Перевагу варто віддати прохідним і відвідуваним місцям міста: вітається близькість до підземних переходів, зупинок транспорту і спусках в метро, ​​ТРЦ, паркам, підійдуть території ринків, площі біля вокзалів, ділянки скупчення студентів і молоді. Знайти таке місце, та ще й вільне, буває непросто. Але можливо.

Відкрити точку з приготування та продажу шаурми можна як в мобільному причепі, так і стаціонарному кіоску, передбачивши обов’язкове підведення електрики та води. Вартість причепа стартує від 4600-5000 доларів.

Для приготування шаурми потрібно наступне обладнання. Перш за все, гриль з вертикальним обертовим вертелом. Гриль може бути газовим або електричним. Залежно від моделі може комплектуватися тепловими вітринами, піддонами, підставками і ємностями для овочів. При виборі гриля варто звертати увагу на його потужність і число шампурів. На першому етапі досить 3-3,5 кВт зразка, розрахованого на пропускний обсяг в 20-25 кг м’яса. Найпростіший газовий гриль китайського виробництва на 10 кг м’яса коштує близько 300 $, на 2-2,5 кг – вже 690 $. На якість і ціну електрогриль впливає кількість тенів. Його вартість – від 625 до 800 $.

Незалежно від країни походження, гриль повинен відповідати санітарним нормам, пройти сертифікацію, бути простим в експлуатації і легким у догляді та утриманні.

Так як шаурма, по суті – це загорнуті в лаваш тонкі шматочки м’яса і нарізані овочі, присмачені соусом, то для економії часу на приготування кожної порції рекомендується придбати овочеву різку з різними насадками. Професійна обійдеться в суму від 1000 $.

Багато виробників шаурми додають в неї картоплю фрі або продають його як гарнір окремо. Тоді не зайвим буде купити фритюрницю 1250-1600 $, настільна меншої продуктивності – 470-620 $.

Для зберігання овочів потрібний холодильник, а в ідеалі – камери з вмонтованими ємностями для роздільного зберігання кожного інгредієнта. Але коштує таке обладнання недешево – 1500 $, проти 300 $ за звичайну холодильну камеру.

Для соусів може знадобитися блендер. Ціна 2-х літрового професійного – від 150-160 $.

Робоче місце продавця, мийка, гострі ножі, інший кухонний інвентар, посуд, ємності, обробні дошки, мікрохвильовка – ще близько 1000-1500 $.

Для додання шаурми зовсім вже апетитного вигляду і забезпечення хрусткої скоринки на лаваші використовуються закриті контактні грилі – ціна найпростішого компактного складе від 60 $. Але частіше для розігріву використовується мікрохвильова піч.

Сумарні витрати на обладнання – від 4000 $ при мінімальній комплектації і до 7-9 тисяч в повній, включаючи оформлення точки і вітрини, покупку брендової уніформи для співробітників.

Для відкриття бізнесу на приготуванні і продажу шаурми потрібно найняти 2 осіб, один з яких обслуговує покупців і готує їжу, другий зайнятий закупівлею продуктів і рішенням адміністративних питань. Останні функції на перших етапах може взяти на себе сам власник бізнесу, тим самим контролюючи як якість закуповуваних інгредієнтів, так і роботу найманого працівника.

Розрахунок витрат на відкриття бізнесу.

Бізнес з продажу шаурми основні статті витрат на відкриття бізнесу:

  • реєстрація;
  • оренда або придбання торгового кіоску (причепа);
  • купівля обладнання;
  • закупівля продуктів (м’ясо, овочі, спеції, соуси) і витратних матеріалів – серветки, пакети, миючі засоби;
  • зарплата персоналу;
  • комунальні витрати (вода і електрика, газ).

 Мінімальний стартовий капітал – від 7000 (в разі оренди кіоску), поточні витрати на місяць – 2500-3000 $.

Доходи і прибуток.

Собівартість виготовлення однієї порції шаурми складає в середньому 0.5 $, з розрахунку м’яса 50 г., 1 лист лаваша, 40 г. овочів, 10 грам соуси (кетчуп, майонез + спеції). Ціна за шаурму для покупця -в середньому від 2 $. При продажах до 100 порцій (це нормальний показник для точки, відкритої в вдалому і прохідному місці) в день навіть при невисоких цінах, місячний оборот складе 6000 $, а чистий прибуток – 3000. Таким чином, термін окупності бізнес ідеї складе 3-4 місяці .

 Потрібно відзначити, що бізнес на шаурми, хоч і незначно, але схильний до фактору сезонності. Найвигідніше відкрити свій бізнес до осені, в холодну пору року попит на гарячу і ароматну шаурму зростає, влітку спостерігається невеликий спад.

Як перспективу варто розглянути збільшення бізнесу, відкриття мережі точок з шаурмою по місту і навіть області, а також розширення асортиментного ряду (продаж піци, експерименти з овочевими сумішами, кінзи, трав, спецій). Важливо і розробка фірмової «родзинки» – тобто відмінною риси саме вашої шаурми. Наприклад, це може бути продаж вегетаріанської шаурми без м’яса, дієтичної – з курятиною, тощо.

Підводячи підсумок, ще раз підкреслимо, що секрети успіху даної бізнес ідеї: якісний сервіс, смачні і свіжі продукти, вдале місце розташування.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *