Бізнес ідея – мобільна кав’ярня

Це досить прибуткова справа і, якщо є бажання відкрити свою точку з продажу кавових напоїв, то в цій статті про бізнес ідеї в Україні ми докладно розповімо, що для цього потрібно.

Який вибрати автомобіль для мобільної кав’ярні

При виборі автомобіля варто керуватися декількома критеріями

  • Наявність бічний або задніх дверей
  • Відмінний технічний і зовнішній стан автомобіля
  • Однаковий колір якщо автомобілів буде кілька
  • Одна марка, якщо буде мережа

Багато розмов виникає при виборі з високим дахом чи ні. Це не правильний критерій вибору автомобіля. На функціональність мобільної кав’ярні висота даху ніякого впливу не має. Якщо говорити про великі можливості завантаження технічного відсіку продукцією, то на всіх марках достатньо місця для того щоб виконати будь-який обсяг роботи. Тому вибирати машину з високим дахом для цього не варто.

Колір має значення для бренду, виникали складності коли був розроблений логотип, а на куплену машину він не підходив. При покупці декількох машин буде простіше обслуговувати на СТО. СТО з задоволенням приймуть на обслуговування кілька однакових машин, з відчутним дисконтом.

Перш ніж купувати автомобіль зробіть дизайн. Деякі марки мають брутальний вигляд, інші мають більш обтічні лінії. Чистота, стан, і зовнішній вигляд бренду, говорить про ваші наміри на цей бізнес.

Устаткування мобільної кав’ярні і виробник

При виборі комплектації для мобільної кав’ярні зверніть увагу на важливість зробити каркас з металу з обшивкою з нержавіючої сталі, саме так виконаний каркас прослужить довго. На всій практиці і з досвіду інших керівників каркас залишається у відмінному стані.

Далі саме кавове устаткування. Це основа вашого бізнесу. Брати треба тільки нове сертифіковане обладнання. Ви повинні бути повністю впевнені, що при великих виручках, при холодній погоді, при великій черзі обладнання не підведе. Кавомолку слід вибирати з прямим помелом і металевим каркасом. Все інше обладнання вибирається за тими ж принципами. Економлячи на цьому етапі можна більше втратити.

На вибір виготовлення мобільної кав’ярні є кілька виробників. Вибирати варто в першу чергу за перерахованими критеріями, в другому випадку по особистим симпатіям. Звернути варто увагу на тих виробників у яких хороші відгуки і є велика інформаційна підтримка.

Скільки потрібно грошей щоб почати бізнес мобільну кав’ярню?

У вартість входить покупка автомобіля і його переобладнання, виробництво, брендування, закупівля першої продукції.

Вкладення приблизно 300 000 – 400 000 грн.
Період окупності приблизно 1,5 року.

Вибір місця розташування

Для гарного доходу слід забезпечити мобільну кав’ярню хорошим потоком покупців, а значить слід вибрати відповідне місце. Його основними характеристиками є:   

  • великий потік пішоходів;
  • близькість до дороги, щоб автомобілісти мали можливість придбати кави;
  • крокова доступність бізнес-центрів і ТЦ.

Дуже буде популярна мобільна кав’ярня на масових святах. Продажі кави в такі дні можуть зрости в 3-4 рази

Дохід і витрати

  • Стакан 1 грн
  • Кава 2,50 грн
  • Вода 0,20 грн
  • Молоко 1 грн
  • Цукор 0,2 грн

Разом, собівартість стаканчика кави приблизно 4 грн, його продаж стартує від 10 грн, тобто націнка в 40-60%

Щомісячні витрати:

  • бензин
  • гараж
  • Заробітна плата для 2 працівників
  • податки

Точка беззбитковості, розрахунок рентабельності та окупності

100 проданих стаканчиків в день з чеком в 15 грн принесуть щомісячний чистий прибуток в 25 000 грн за вирахуванням витрат. Щорічний прибуток, таким чином, складе 300 000 грн. Але, як показує, практика, в день продається набагато більше, ніж 100 стаканчиків (якщо місце людне і мало конкурентів).

Бренд мобільної кав’ярні. Як бути кращим?

На це питання слід звернути особливу увагу, так як візуалізація важливий елемент у формуванні бренду, його впізнаваності. Які асоціації Ви маєте намір викликати у ваших гостей з брендом. Перший контакт з вашим бізнесом буде візуальний.

Важливо на першому етапі привернути увагу гостей, змусити їх зупинитися, придивитися до вас.

У бренді повинні бути присутніми деталі, що запам’ятовуються, це може бути як в самому логотипі, так і в зовнішньому вигляді автомобіля. Назва повинні бути легко читані, і переглядаються з усіх боків. На зовнішньому вигляді автомобіля повинні бути присутніми відмінні деталі від всіх машин. Наприклад це можуть бути диски, підсвічування. Для співробітників можна зробити форму. Наприклад це можуть бути куртки, або шапки, влітку футболки, або кепки.

Як знайти, навчити персонал, і скільки йому платити?

Професія бариста досить молода. У деяких регіонах взагалі професію бариста не знають, часто плутають з барменом, який знає з якого боку треба підійти до кавової машини. Що ж робити в такій ситуації? Якщо у вашому місті зовсім немає барист, необхідно буде самому навчиться. Є кав’ярні які на базі своїх місць мають навчальні програми. Пройшовши самостійно курс, набагато легше буде контролювати персонал. В подальшому потрібно буде навчити одного із співробітників, і далі він зможе навчати решту персоналу, за невелику премію.

Бариста мобільної кав’ярні

Також можливо знайти баристу, і домовитися щоб він навчив ваш персонал. Але якщо в місті безліч кав’ярень, і є з кого вибирати, тоді звернемо увагу скільки платити баристу з досвідом? Бариста з досвідом в середньому за тринадцять годин повинен заробляти від 7000 грн в місяць в Києві, а інших містах значно менша заробітна плата. За ці гроші ваш бариста зобов’язаний залишати всіх гостей задоволеними. Робити стабільно високу виручку.

Оренда мобільної кав’ярні «за» і «проти»

Щоб відповісти на це питання в першу чергу необхідно відштовхнутися від цілей. Якщо мобільна кав’ярня потрібна щоб відпрацювати короткий сезон, або для того щоб прийняти остаточне рішення чи варто займатися цим бізнесом, тоді однозначно варто брати в оренду. Ви отримаєте відповіді на всі питання, це набагато дешевше і вигідніше. Зробити мобільну кав’ярню, і зрозуміти що вона вам не потрібна набагато дорожче. В оренду можна брати навіть в хорошому технічному стані.

Для того щоб прийняти рішення про подальші дії, мінімальний термін повинен бути не менше трьох місяців. На цьому терміні підприємець відчуває всі плюси і мінуси бізнесу. За цей термін можливо зробити максимальну виручку. Взяти участь на місцевих заходах, відпрацювати на масових святах. Зробити всю організаційну роботу.
Не варто брати мобільну кав’ярню в оренду якщо у вас довгострокові плани. Ви переплатите гроші.

Як скласти меню?

Для того щоб скласти якісне меню для мобільної кав’ярні, нам потрібно розуміти хто наші гості. Зрозуміло що це любителі кави, в середньому вік гостей від 22 до 50 років. Але є ще одна група гостей яку не можна залишати без уваги. Це сім’я.

Масове дозвілля: парки, набережні, сквери. Так ось там основна частка гостей припадає на сім’ї. Сім’ї які проводять довгий час в місцях відпочинку. Під таку групу гостей, необхідно врахувати потреби всіх. Наприклад батьки вважають за краще попити кави, і рідко чай. Діти часто радіють какао, гарячого шоколаду. Якщо на мобільній кав’ярні не буде пропозиції для дітей, Ви втратите значний обсяг виручки.

Але є обмеження з пропозицією, не розширюйте його занадто сильно. Не можна перетворювати мобільну кав’ярню в пересувний ларьок. Не розширюйте занадто сильно, не потрібно продавати їжу, пепсі, виноград. При такому меню, Ви втратите спеціалізацію і вашим конкурентом стане не мобільна кав’ярня, а ларьок по сусідству.

Ризики і способи їх уникнути

1. Маленький потік покупців

Рішення: зміна місця торгівлі.

2. Будь-яка точка, на якій справи йдуть добре, рано чи пізно приверне конкурентів.

Рішення: Ви повинні бути готові боротися за свого покупця, пропонуючи йому щось унікальне, чого немає в інших.

3. Падіння попиту влітку

Рішення: оскільки попит на гарячу каву влітку знижується, запропонуйте клієнтам охолоджувальні напої і холодну каву з льодом або морозивом (фраппе, капучіно фреддо і фрапучіно).




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 голосів, в середньому: 5,00 з 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *