Бізнес ідея – магазин кулінарії

магазин кулінарії

Якщо ви хочете відкрити магазин кулінарії, то вам потрібно визначитися з форматом вашої торгової точки, виходячи з якого, можна планувати наступні кроки по запуску бізнесу в форматі магазину кулінарії. Ми наведемо кілька форматів таких торгових точок.

Відділ кулінарії в супермаркеті. Це найбільш вигідний формат для старту, але в той же час дуже складно домовитися з власниками такого великого бізнесу про співпрацю. У багатьох подібних супермаркетах є свої подібні відділи, тому якщо вам пощастить знайти варіант оренди площі в такому маркеті, то питання з залученням цільової аудиторії для вас відпаде.
Торгова точка в торговому центрі. Це може бути формат кафе-магазин, з широким вибором страв з можливістю як забрати куплене з собою, так і перекусити на місці.
Окреме приміщення. Це ризикований варіант бізнесу, оскільки основне завдання для такого магазину – це залучення покупців. На розкрутку окремого магазину кулінарії вам потрібно буде багато грошей, сил, а найголовніше – це вибрати приміщення в прохідному місці, наприклад в густонаселеному спальному районі великого міста, або ж біля бізнес центрів, студентських гуртожитків та ін.
Відділ кулінарії в продуктовому магазині. Може приносити додатковий дохід і виділити сам магазин серед конкурентів.
Доставка готових страв додому та в офісні центри. Це формат окремого цеху, де готують їжу, після чого кур’єри розвозять її для клієнтів.

магазин кулінарії

У цій статті ми поговоримо про формат відкриття відділу кулінарії у вже працюючому продуктовому магазині, оскільки такий формат дозволить забезпечити проект цільовою аудиторією і в підсумку вийти на прибуток.

Цільова аудиторія

Тепер давайте визначимося з цільовою аудиторією цього проекту.

Офісні співробітники, які можуть купувати готові страви, як на обід, так і додому після роботи.
Студенти. Якщо студент легко може зварити тієї ж гречки або макаронів, то приготувати котлету або відбивну більш складне завдання, і він купить її в магазині кулінарії.
Самотні жінки і чоловіки, які старанно працюють і у них немає часу постійно готувати.

Якщо поспостерігати за такими прилавками, то можна побачити і багато сімейних пар, які купують страви, приготовані досвідченим кухарем.

Вимоги до приміщення

  • Для відкриття магазину кулінарії вам потрібно буде орендувати площу з кількома приміщеннями.
  • Основні параметри, які варто враховувати при виборі приміщення.
  • Площа приміщення від 100 кв.м. Якщо ви запускаєте на базі готового магазину, то має бути додаткове приміщення площею 50 кв.м. на кухню і госп. кімнати.
  • Сегментація кімнат на торговий зал, кухню, підсобне приміщення і санвузол.
  • Наявність комунікацій. Вентиляція, з примусовою витяжкою, електрику, опалення, водопровід.
  • Відповідність приміщення всім вимогам СЕС та пожежної служби, тому перед початком ремонту уточніть, чи підходить воно вам і тільки потім приступайте до робіт.
  • Розташування в прохідному місці, можна розглянути варіанти колишніх їдалень біля університетів.
  • Ремонт. Кухню, бажано, укласти плиткою. Стелю пофарбувати негорючою фарбою. Торговий зал декорують, створюючи заздалегідь продуману дизайнерську концепцію магазину.
  • Найкраще, звичайно ж, мати у своєму розпорядженні магазин кулінарії в ТРЦ, в продуктових магазинах і локаціях біля університетів і офісних центрів.

Основна частина стартового капіталу піде на закупівлю обладнання для бізнесу.

Кухонне:

  • Металеві столи для готування.
  • Промислові витяжки.
  • Електропіч.
  • Мікрохвильова піч.
  • Варильна поверхня.
  • Міксер.
  • Гриль
  • Овочерізка, м’ясорубка, блендер.
  • Ножі, виделки, ложки, ножиці та інші кухонні інструменти.
  • Посуд.
  • Ємності для зберігання.
  • Пароконвектомат
  • Стелажі.
  • Холодильники.
  • Морозильна камера.
  • Посудомийна машина.
  • Обробні дошки.
  • Раковина.
  • Електрочайник.
  • Ємності для сміття.

Торговельне:

  • Холодильні та теплові вітрини.
  • Касовий апарат.
  • Електронні ваги.
  • Лопатки і щипці для того, щоб діставати страви.
  • Освітлювальні прилади.
  • Кавоварка

Витрати на обладнання складуть від $ 20000 і вище. Щоб заощадити частину обладнання можна купити в хорошому б / у стані. Важливий момент, що ваш магазин кулінарії повинен відповідати санітарним нормам і виконувати вимоги, що пред’являються до обладнання, зокрема повинні бути присутніми сертифікати. Подача страв для клієнтів проводиться за допомогою лопаток, щипців та інших пристосувань. Зберігання та реалізація готових страв проводитися відповідно до встановлених термінів і умов зберігання. Дати виготовлення страв вказують на упаковці. Також маркуються і продукти, які надходять на кухню.

Асортимент кулінарії

Відпрацювання асортименту готових страв, які ви будете продавати в кулінарії – це важливий етап запуску даного бізнесу. Головне завдання – це щоб всі страви були свіжими, смачними і покупці до вас поверталися. Готувати можна як страви національної кухні, так і цікаві види тих же салатів азіатської або європейської кухні. Додатково можна робити акцент на домашній кухні, все залежить від специфіки вашої цільової аудиторії.

Основу асортименту кулінарії можуть становити:

  • Салати.
  • М’ясні і рибні страви.
  • Соління.
  • Гарніри і пасти.
  • Випічка.
  • Напої (чай, кава, сік, узвар, мінеральна вода).

Негативний відгук від клієнта – це найгірший результат роботи вашої кулінарії. Звертайте увагу на те, щоб було смачно, не було прострочених страв на вітрині, а викладка і самі страви мали красивий вид.
Ви можете пропонувати своїм клієнтам і комплексний обід, наприклад: картопля зі свининою, рис з печеною рибою, пельмені, вареники та інше.

Важливий аспект – це адекватна ціна. Пік продажів буде залежати від району, де ви працюєте і цільової аудиторії. Наприклад, біля офісних центрів пік продажів буде в обід і після роботи. У спальному районі міста пік продажів буде в після робочий час (після 17:00). Виходячи з цього, ви можете планувати графік роботи вашого магазину.

Закупівлю сировини для готування можна робити або самостійно, на продуктових ринках, або ж замовити доставку в оптових постачальників. Намагайтеся знайти кілька постачальників м’яса, овочів, взяти контакти, щоб у разі форс-мажору, ви могли оперативно знайти потрібні вам продукти для готування.

Персонал

Найскладніше завдання – цей знайти хорошого кухаря. Якщо ви самі кухар і готові працювати на кухні, то це відмінний варіант для старту, оскільки ви зможете контролювати якість приготовленої їжі. Якщо немає, тоді шукайте фахівців з досвідом роботи в кафе або ресторанах. Брати на роботу повного новачка не рекомендується, такий фахівець може не справлятися із замовленнями, неправильно формувати замовлення про поставки продукції від постачальників не дотримуватися рецептури і інші моменти, які в підсумку можуть негативно впливати на репутацію вашого відділу кулінарії. В середньому кухар заробляє від $ 350 – $ 500 в місяць і вище.

Читайте також: Бізнес ідея – відкриваємо стейк хаус

Також, потрібні продавці, які будуть працювати позмінно. Заробітна плата продавця такого магазину в місяць близько $ 300 – $ 350. Бухгалтерію і налагодження поставок підприємець бере на себе або ж віддає на аутсорс.

Скільки потрібно грошей для старту?

Розробляючи бізнес план кулінарії з розрахунками, вам варто враховувати всі статті витрат на цей бізнес.

Стартові вкладення:

  • Придбання обладнання – від $ 20000 і вище
  • Оформлення документів – від $ 400.
  • Ремонт в приміщенні – від $ 2500
  • Рекламні матеріали (вивіска, флаєри) – від $ 200.

Щомісячні платежі:

  • Орендна плата – від $ 10 за 1 кв.м. + Комунальні платежі.
  • Податки – $ 250
  • Заробітна плата – $ 350 – $ 400 кухареві, і $ 300 – $ 350 для продавця.
  • Транспортні витрати – від $ 60.
  • Закупівля продуктів харчування для готування – в залежності від обсягів продажів.

Частину витрат можна скоротити шляхом купівлі б / у обладнання, і  якщо ви самі будете працювати в кулінарії на посаді кухаря або продавця.

Скільки можна заробити на кулінарії?

Рівень заробітку багато в чому залежить від вашого місця розташування і кількості цільової аудиторії. Середній чек такої торговельної точки: $ 3,5 – $ 4. Націнка на готові страви становить від 100% – 150% і вище. Тут діє правило, чим дорожче страва, тим менше націнка.

Розрахувати відсоток націнки можна за формулою: Продажна вартість х 100 / на собівартість.

Наприклад, салат при собівартості $ 1 за порцію, з продажною ціною $ 2,4 за порцію, буде з відсотком націнки: 2,4 х 100/1 = 240%.

В наведеному вище прикладі (площа оренди близько 70 – 90 кв.м.) щомісячні витрати на утримання бізнесу будуть близько $ 1950 + закупівля продуктів харчування. Щоб покрити витрати вам потрібно продати на $ 3400 – $ 3900 в місяць.

Рентабельність такого бізнесу 20% – 22%. Окупність 2 – 3 роки.

магазин кулінарії

Магазин кулінарії – це перспективний варіант бізнесу, який варто відкривати на основі діючих продуктових магазинів з вже напрацьованою цільовою аудиторією. Основна мета, щоби ваші готові страви були смачними і свіжими. Розраховувати на швидку окупність не варто, та й назвати цей бізнес легким не можна, адже є багато юридичних моментів, які варто враховувати в роботі. Як варіант для розширення продуктового магазину підійде відмінно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *